Η Ατομική επιχείρηση «Χατζητιμοθέου Ελένη, σας υποδέχεται στην Ιστοσελίδα της «www.elemar.gr». Μέσω της Ιστοσελίδας η Επιχείρηση πραγματοποιεί πωλήσεις επώνυμων και μη προϊόντων υψηλής ποιότητας σε προνομιακές τιμές. Η παροχή των ως άνω υπηρεσιών μέσω της Ιστοσελίδας της Επιχείρησης πραγματοποιείται, υπό τους όρους που περιγράφονται κατωτέρω και τους οποίους το Μέλος αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα.

Τρόποι αποστολής

Το κόστος αποστολής, μέσω της boxnow είναι στα 2€ ανεξαρτήτου βάρους.
Για αποστολές προϊόντων μέσω eltacourier ή speedex είναι 3.20€ σταθερό για είδη που δεν υπερβαίνουν τα 2 κιλά. Για είδη που υπερβαίνουν τα κιλά αυτά και φτάνουν έως τα 10 κιλά αυτόματα κατά τη διάρκεια υπολογισμού των εξόδων στο αντίστοιχο πεδίο κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί το ποσό που θα χρειαστεί να καταβάλετε για τα έξοδα μεταφοράς.

– Εάν το βάρος του δέματος είναι πάνω από 2 Kg, τότε η επιβάρυνση είναι επιπλέον 1€ ανά κιλό έως το βάρος των 10 κιλών.
– Εάν το βάρος του δέματος είναι πάνω από 10 Kg, τότε το κόστος είναι 20€ ανά κιλό έως το βάρος των 25 κιλών. (Υπάρχει η δυνατότητα ο πελάτης να παραλάβει από πρακτορείο με διαφορετική χρέωση, κατόπιν αιτήματος στο info@elemar.gr)

Τρόποι πληρωμής

Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα:
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται όλες τις πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard και Maestro. Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω της ασφαλούς σελίδας συναλλαγών της τράπεζας Πειραιώς.*

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ / ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Αντικαταβολή
Πληρωμή στην πόρτα σας (επιπλέον έξοδα 2.50 ευρώ, ισχύει για παραγγελίες έως 150 ευρώ)

Χωρίς τραπεζική προμήθεια μέσω IRIS
Αποστολή χρημάτων στο ΑΦΜ 166812745

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας:
– Με την ολοκλήρωση την μεταφοράς, παρακαλούμε να μας στείλετε το αποδεικτικό στην διεύθυνση: info@elemar.gr
– Η παραγγελία σας θα αποσταλεί μόλις γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας (εντός 12 ωρών).

 

 

 

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους, διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην Ιστοσελίδα συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτών.

Έννοιες / Ορισμοί
Η Ατομική επιχείρηση «Χατζητιμοθέου Ελένη, που εδρεύει στην Καστορια, 3ης Σεπτεμβρίου 9, 52100

Ιστοσελίδα: η παρούσα ιστοσελίδα «www.elemar.gr».

Χρήστης: κάθε επισκέπτης της Ιστοσελίδας, ανεξάρτητα του αν είναι Μέλος ή όχι.

Μέλος: κάθε συνδρομητής που έχει εγγραφεί ως μέλος στην Ιστοσελίδα με σκοπό να ωφεληθεί από την Υπηρεσία(ες) της Επιχείρησης.

Υπηρεσία(ες): η δυνατότητα αγοράς προϊόντων που διατίθενται σε προνομιακή τιμή μέσω της Iστοσελίδας.

Επιλεξιμότητα Μελών
Οι Χρήστες της Ιστοσελίδας μπορούν να πλοηγηθούν ελεύθερα στην Ιστοσελίδα και να δουν τα προϊόντα, όμως η ολοκλήρωση των αγορών ενεργοποιείται και επιτρέπεται μόνο στα εγγεγραμμένα Μέλη της Ιστοσελίδας. Η Υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη σε ανηλίκους κάτω των 18 ετών ή σε Μέλη που έχει ανασταλεί ή αφαιρεθεί το δικαίωμα από το σύστημα της Επιχείρησης για οποιονδήποτε λόγο. Τα Μέλη δεν μπορούν να έχουν περισσότερους από έναν ενεργό λογαριασμό. Επιπλέον, τα Μέλη απαγορεύεται να πωλούν, ανταλλάσουν, ή με άλλο τρόπο μεταφέρουν το λογαριασμό τους σε τρίτους. Εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις εγγραφής, όπως αναφέρονται στην Ιστοσελίδα, δεν είναι η δυνατή η χρήση της Υπηρεσίας ή της Ιστοσελίδας.
Εγγραφή Μέλους
Με τη συμπλήρωση μιας φόρμας εγγραφής Μέλους και με την αποδοχή της ιδιότητας του Μέλους αποδέχεστε ότι γνωρίζετε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις καθώς και ότι όλες οι συναλλαγές που θα διεξαχθούν με την Επιχείρηση θα υπόκεινται στους εν λόγω όρους και προϋποθέσεις και μόνον. Τα Μέλη καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά τους παρόντες όρους χρήσης και να προβούν σε χρήση των υπηρεσιών της Επιχείρησης, μόνο εφόσον τους αποδέχονται πλήρως. Κάθε Μέλος με την εγγραφή/χρήση/επίσκεψη του στην Ιστοσελίδα τεκμαίρεται ότι έχει λάβει γνώση των όρων χρήσης και τους αποδέχεται ανεπιφύλακτα χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιο Μέλος δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση της Ιστοσελίδας και από κάθε συναλλαγή μέσω αυτής .
Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε εγγραφή Μέλους ή/ και να διακόψει τη συμμετοχή του στην Ιστοσελίδα χωρίς να διατηρεί την υποχρέωση να παρέχει εξηγήσεις προς τούτο.

Αντικείμενο – Περιορισμοί
Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της Ιστοσελίδας προορίζονται αποκλειστικά για αγορά από τα Μέλη και όχι για μεταπώληση. Σε περίπτωση παραβίασης του παρόντος το Μέλος υποχρεούται να αποζημιώσει την Επιχείρηση για οποιαδήποτε ζημία της.
Οι πληροφορίες που σχετίζονται με την παρουσίαση των προϊόντων στην Ιστοσελίδα παρέχονται από τον εκάστοτε προμηθευτή αυτών. Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να ελέγξει τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στην Ιστοσελίδα της για τυχόν λάθη και ανακρίβειες, αλλά δεν εγγυάται την ορθότητα και την ακρίβεια αυτών των πληροφοριών ούτε τη γνησιότητα των προϊόντων για τα οποία αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο προμηθευτής/κατασκευαστής. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να διορθώσει τυχόν λάθη ή να τροποποιήσει ή να ενημερώσει την Ιστοσελίδα ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

Τα προβαλλόμενα προϊόντα ισχύουν μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων της Επιχείρησης.

Η παρουσίαση των χαρακτηριστικών των προϊόντων στη φωτογραφική τους απεικόνιση στην Ιστοσελίδα, όπου ενδεικτικά υπάρχουν τα χρώματα, τα υφάσματα αυτών κτλ., ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς απ’ την πραγματικότητα.

Οι προσφορές των προϊόντων ισχύουν μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων που έχουν τεθεί στη διάθεση της Επιχείρησης.

Παραγγελίες
Με τη συμπλήρωση και αποστολή της σχετικής φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στην Ιστοσελίδα η Επιχείρηση εφόσον, η ως άνω φόρμα έχει συμπληρωθεί σύμφωνα με τους όρους χρήσης αυτής, θα επιβεβαιώσει την παραγγελία σας αποστέλλοντάς σας έναν αριθμό παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Η παραγγελία είναι δεσμευτική μόνον εφόσον έγινε δεκτή από την Επιχείρηση και έχει σταλεί η σχετική επιβεβαίωση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Η επιβεβαίωση που αποστέλλεται από την Επιχείρηση βασίζεται στη σχετική επιβεβαίωση του προμηθευτή ότι υπάρχει διαθεσιμότητα του προϊόντος που έχει παραγγελθεί. Σε περίπτωση έλλειψης αποθεμάτων η Επιχείρηση θα επικοινωνήσει μαζί σας σε διάστημα δέκα (10) ημερών από την ημέρα αποστολής του μηνύματος επιβεβαίωσης και είτε θα σας προσφέρει κάποιο άλλο παρόμοιο προϊόν ή θα ακυρώσει την παραγγελία, επιστρέφοντάς σας όλο το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση παραγγελίας που συμπεριλαμβάνει περισσότερα του ενός προϊόντα θα πραγματοποιείται η εκτέλεση της παραγγελίας συγκεντρωτικά, εκτός και εάν συμφωνηθεί να ακυρωθεί η παραγγελία του προϊόντος, το οποίο δεν είναι διαθέσιμο, περίπτωση κατά την οποία η παραγγελία ολοκληρώνεται με την παράδοση των υπολοίπων προϊόντων.
Τιμές
Οι ειδικές τιμές που παρουσιάζονται στην Ιστοσελίδα είναι αυτές που προσδιορίζονται από τον προμηθευτή των προϊόντων. Πριν την αποστολή της παραγγελίας σας δηλώνετε ότι λάβατε γνώση των τιμών των προϊόντων, όπως αυτές αναφέρονται στην Ιστοσελίδα, στις οποίες σημειωτέον συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Οι εν λόγω τιμές μπορούν να τροποποιηθούν από την Επιχείρηση χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση θα καταβάλλετε το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν στην Ιστοσελίδα κατά το χρόνο της παραγγελίας.
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα στις τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα και δεν εγγυάται ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση της τιμής ενός προϊόντος.

Πληρωμή
Για τις αγορές προϊόντων που πραγματοποιούνται μέσω της Ιστοσελίδας η Επιχείρηση δέχεται πληρωμές μέσω χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας, μέσω paypal και αντικαταβολής*. Αποδεκτές κάρτες είναι η Visa η MasterCard και η Maestro, καθώς και προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards).

Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Το ποσό χρέωσης θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και θα κρατείται με την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Η χρέωση, εκτός από την αξία του παραγγελθέντος προϊόντος, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εφόσον έχετε επιλέξει να σας αποστείλουμε το προϊόν/τα προϊόντα. Για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας μέσω της Ιστοσελίδας θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε σε αυτήν. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρείτε, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας και θα πρέπει να είστε δικαιούχος της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιείτε για την εκάστοτε συναλλαγή.

Η απόδειξη λιανικής πώλησης θα σας αποστέλλεται/θα σας δίδεται μαζί με την παραγγελία. Εάν επιθυμείτε να ελέγξετε το λογαριασμό σας ως Μέλους στο μεταξύ παρακαλούμε επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα και ελέγξτε τις ενότητες “Ο λογαριασμός μου” και “Οι παραγγελίες μου”.

Ασφάλεια Πληρωμών/Συναλλαγών
Η Επιχείρηση, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως θα πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία αυτής κάθε φορά που πραγματοποιείτε αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων από τους όρους χρήσης της Ιστοσελίδας στοιχείων της πιστωτικής κάρτας, δηλώνει ρητά ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της εν λόγω πιστωτικής κάρτας.
Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών.

Η παροχή στοιχείων πιστωτικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή σας για χρέωση αυτής με το ποσό της αγοράς που πραγματοποιείτε μέσω της Ιστοσελίδας. Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική σας κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την τράπεζα που έχει εκδοθεί ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε η αγορά δεν θα εκτελεστεί.

Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από την Ιστοστελίδα της Επιχείρησης χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών με τον οποίο είναι συμβεβλημένη η Επιχείρηση.

Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP). Ενδεικτικές περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Επιχείρησης είναι οι εξής:

Αστοχία υλικού (hardware) ή λογισμικού (software) του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών. Σε περίπτωση που ο εξυπηρετητής αιτημάτων του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών σταματήσει να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές είτε λόγω αστοχίας υλικού (ενδεικτικά αναφέρονται βλάβη σκληρών δίσκων, απώλεια παροχής ρεύματος, βλάβη κύριας μνήμης) είτε λόγω προβλημάτων λογισμικού, το Μέλος θα θεωρείται από την Επιχείρηση ότι δεν συμμετέχει στην αγορά.
Μη ενημέρωση της Επιχείρησης για ολοκλήρωση της συναλλαγής. Σε περίπτωση που η συναλλαγή χρεωθεί ή δεσμευθεί σε πιστωτική κάρτα, αλλά η Επιχείρηση δεν ενημερωθεί μέσω αποδεκτών διαδικασιών τότε η Επιχείρηση θα θεωρήσει ότι το Μέλος δεν συμμετέχει στην αγορά. Η αδυναμία ενημέρωσης της Επιχείρησης μπορεί να υφίσταται με υπαιτιότητα του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών.
Οι παραπάνω περιπτώσεις είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν εξαντλητική λίστα με όλες τις περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Επιχείρησης.

Οι συναλλαγές σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.elemar.gr προστατεύονται από ανώτατα συστήματα on-line ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Η Verisign είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet, σε παγκόσμια κλίμακα. Με αυτήν την τεχνολογία, κάθε στοιχεία που καταχωρείς στο e-shop μας, κωδικοποιείται πριν βγει online και μετά διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server από όπου προήλθε το μήνυμα.

100% Ασφάλεια Συναλλαγών!

*Επίσης το e-shop www.elemar.gr σου δίνει τη δυνατότητα έκδοσης απόδειξης λιανικής ή τιμολογίου πώλησης. Εσύ επιλέγεις! Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση έδρας και επάγγελμα.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείς μέσω του www.elemar.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Παράδοση των αγορών
Η Επιχείρηση προς το παρόν παραδίδει μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση παραλαβής που εισάγετε είναι σωστή. Η παράδοση της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών, στις οποίες η Επιχείρηση προωθεί τα απαιτούμενα για την παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών στοιχεία των Μελών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο επικοινωνίας. Με την αποδοχή των παρόντων όρων συναινείτε ταυτόχρονα στην τήρηση, επεξεργασία και διαβίβαση των ως άνω δεδομένων από την Επιχείρηση προς τις εταιρίες ταχυμεταφορών για τους σκοπούς εκπλήρωσης της Υπηρεσίας.

Η παράδοση της αγοράς σας μπορεί να καθυστερήσει για τους λόγους που ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να αποσταλεί από τον προμηθευτή στην Επιχείρηση. Στην περίπτωση αυτή θα ακολουθήσει επικοινωνία τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για να επιβεβαιώσει η Επιχείρηση, αν επιθυμείτε εναλλακτικά: α. το είδος αυτό να σας αποσταλεί μετά την παραλαβή του στις εγκαταστάσεις της Επιχείρησης, β. να σας προταθεί κάποιο άλλο παρόμοιο ή γ. να παραδοθεί η παραγγελία σας χωρίς αυτό το προϊόν σε περίπτωση συγκεντρωτικής παραγγελίας.
Το προϊόν έχει ήδη καταργηθεί από τον Προμηθευτή και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή θα ακολουθήσει επικοινωνία τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας προκειμένου η Επιχείρηση να σας προτείνει εναλλακτική λύση ή να ακυρώσει την παραγγελία επιστρέφοντάς σας όλο το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής.
Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών. Στην περίπτωση αυτή θα ακολουθήσει άμεση επικοινωνία τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για να επιβεβαιώσει η Επιχείρηση αν ακόμα επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας μετά και το πέρας των ως άνω γεγονότων ή επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και η Επιχείρηση να σας επιστρέψει το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας επικοινωνία μεταξύ μεταφορική και μαζί σας (εάν π.χ. προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχωρήσατε στη φόρμα της παραγγελίας δεν είναι τα σωστά, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Για τη διασφάλιση του κατόχου της πιστωτικής κάρτας με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο στο Μέλος, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητά ή το διαβατήριο του και την πιστωτική του κάρτα.

Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο, εκτός κι αν το Μέλος εξουσιοδοτήσει κάποιο τρίτο πρόσωπο εγγράφως. Και στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότησης, ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα ως άνω έγγραφα προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων.

Είναι προτιμότερο να εισάγετε μια διεύθυνση παραλαβής στην οποία κάποιος θα είναι παρών για να παραλάβει την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια ωρών εργασίας, όπως για παράδειγμα στο χώρο εργασίας σας. Εάν δεν βρίσκεται κανείς εξουσιοδοτημένος να παραλάβει και να υπογράψει για την παραγγελία στον τόπο παραλαβής θα βρίσκετε στο γραμματοκιβώτιο σας ένα σημείωμα, που θα σας ενημερώνει αφενός ότι δεν κατέστη δυνατή η παράδοση λόγω απουσίας σας και αφετέρου για το πού θα μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας.

Στις περιπτώσεις που είτε δεν παραλάβετε εντός έξι (6) ημερών την παραγγελία σας από τον τόπο που θα σας έχουμε υποδείξει στο ως άνω σημείωμα, είτε η παράδοση κατέστη αδύνατη λόγω λανθασμένης διεύθυνσης αποστολής η Επιχείρηση θα επιστρέφει στο Μέλος το ποσό της αγοράς, αλλά όχι και το ποσό των εξόδων αποστολής.*

Εάν το προϊόν καταστραφεί κατά τη μεταφορά, παρακαλούμε ενημερώστε άμεσα την Επιχείρηση.

Επιστροφές και Πολιτική Αποζημίωσης
Ως Μέλος της Ιστοσελίδας έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε επιστροφή του παραγγελθέντος προϊόντος σύμφωνα με την Πολιτική και Διαδικασία Επιστροφών της Ιστοσελίδας.
Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

• Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται (εκτός εάν είναι ελαττωματικά) τα εξής προϊόντα:

o Εσώρουχα

o Μαγιό

o Καλλυντικά

o Κάλτσες/Καλσόν

o Κοσμήματα

• Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή/ κατασκευαστή

• Κάθε προϊόν που στην Ιστοσελίδα έχει την ένδειξη «μη επιστρεφόμενο»

• Προϊόντα ομορφιάς, όπως αρώματα και προϊόντα περιποίησης και κομμωτηρίου αν έχει καταστραφεί ή φθαρεί η συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα/μεμβράνη.

Συνθήκες Επιστροφής

• Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν:

αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία – κουτί και σελοφάν – και σε άριστη κατάσταση
με όλες τις ετικέτες επάνω
στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σφραγισμένα και χωρίς καμία φθορά
• Σε άριστη κατάσταση θα πρέπει να είναι μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα, και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνοδεύουν το προϊόν.

• Η επιστροφή γίνεται εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται στο άρθρο 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994 με την εξής διαδικασία: πρέπει να ξεκινήσει μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με έγγραφη κοινοποίηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο email info@elemar.gr του αιτήματός του προς την Επιχείρηση και να ολοκληρωθεί μέσα σε 7 ημέρες από την έγκριση για αποστολή των επιστρεφόμενων προϊόντων δηλαδή συνολικά σε διάστημα δέκα τεσσάρων (14) ημερών.

Κόστος Επιστροφής & Επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική κάρτα

• Για ελαττωματικά ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε, η επιστροφή θα γίνεται δωρεάν και θα σας επιστρέψουμε και τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί).

• Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα λάβετε την αξία των ειδών που επιστρέψατε, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί). Επιπλέον, θα χρεωθείτε 6€ για το κόστος αποστολής της επιστροφής τα οποία θα αφαιρεθούν από το ποσό που θα εισπράξετε.

• Η αξία των προϊόντων που επεστράφησαν θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του δέματός σας.

Αντικατάσταση Προϊόντων

• H www.elemar.gr θα μπορεί να αντικαταστήσει κάποιο προϊόν μόνο σε περίπτωση που είναι διαθέσιμο από τον προμηθευτή του.

• Δεν δεσμευόμαστε για την αντικατάσταση διότι τα αποθέματα για κάθε προϊόν είναι πολύ περιορισμένα και δεν θα είναι πάντα δυνατή η αντικατάσταση με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν.

Εγγύηση
Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της Ιστοσελίδας καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχουν στην Επιχείρηση γι’ αυτά οι προμηθευτές τους. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τους επιμέρους προμηθευτές της Επιχείρησης. Επίσης, ορισμένα προϊόντα που διατίθενται μέσω της Επιχείρησης μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν θα πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή ή τον τοπικό διανομέα για θέματα που αφορούν το προϊόν.
Η Επιχείρηση δεν παρέχει καμία εγγύηση ούτε για την ποιότητα, ούτε για την καταλληλότητα των πωλούμενων προϊόντων για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό, ούτε εγγυάται την ασφάλεια και την προστασία των χρηστών των προϊόντων αυτών και δεν φέρει καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή/και αναληθή στοιχεία που αφορούν στα εμπορεύματα των προμηθευτών της και περιέχονται στην Ιστοσελίδα της.

Πνευματικά δικαιώματα
Όλα τα περιεχόμενα της Ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων των σημάτων, λογοτύπων, κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού, αποτελούν ιδιοκτησία της Επιχείρησης και προστατεύονται από την εθνική και διεθνή Νομοθεσία. Περαιτέρω, ο σχεδιασμός και η παρουσίαση της Ιστοσελίδας, καθώς και οι ρυθμίσεις αυτής αποτελούν επίσης ιδιοκτησία της Επιχείρησης. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ως άνω περιεχομένου της Ιστοσελίδας. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Επιχείρησης ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων. Η εμφάνιση του ως άνω περιεχομένου στην Ιστοσελίδα δεν δύναται καθ’ οιονδήποτε τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης, οποιουδήποτε εκ των ανωτέρω στοιχείων.
Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα και την άδεια από τον εκάστοτε προμηθευτή να χρησιμοποιεί τις επωνυμίες και τα σήματα των προϊόντων που πωλούνται μέσω της Ιστοσελίδας.

Η επωνυμία της Επιχείρησης ή/και το όνομα της Ιστοσελίδας ή/και τα λογότυπα αυτής δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται από οιονδήποτε τρίτο και για οιονδήποτε λόγο χωρίς συγκεκριμένη, προηγούμενη γραπτή άδεια της Επιχείρησης.

Περιορισμός ευθύνης
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια, αλλά μόνο για κάθε ζημία, η οποία οφείλεται αποδεδειγμένα σε δόλο ή βαρεία αμέλειά της.
Η Επιχείρηση δεν προβαίνει σε καμία διόρθωση ή παρέμβαση στα δεδομένα που το Μέλος εισάγει κατά τη συμπλήρωση της εκάστοτε on-line φόρμας επικοινωνίας της Ιστοσελίδας.

Η Επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσία υψηλής ποιότητας, αλλά δεν εγγυάται ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται: α. για πράξεις, λάθη, παραλείψεις, παραβίαση εγγυήσεων του προμηθευτή/κατασκευαστή, β: για άλλες ζημίες ή αποζημιώσεις και χρηματικές ικανοποιήσεις και έξοδα που μπορεί να προκύψουν σε σχέση με τις Υπηρεσίες που παρέχονται από αυτήν μέσω της Ιστοσελίδας.

Ηλεκτρονική Επικοινωνία
Συμφωνείτε ότι δεν θα χρησιμοποιήσετε την Ιστοσελίδα που διατηρεί η Επιχείρηση ή τους λογαριασμούς αυτής στο Facebook στο Twitter στο Instagram ή στο Pinterest για να αναρτήσετε περιεχόμενο ή άλλου τύπου επικοινωνία που περιλαμβάνει (α) πολιτικό ή άλλου τύπου αθέμιτο, καταχρηστικό, παράνομο, ανάρμοστο, ψευδές, ανακριβές, απειλητικό, υβριστικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο, δυσφημιστικό υλικό ή περιεχόμενο που προτρέπει σε ποινικά κολάσιμες πράξεις, (β) διαφημίσεις κάθε τύπου, (γ) προσωπικές πληροφορίες (όπως Α.Φ.Μ, διευθύνσεις, ημερομηνίες γέννησης, τηλεφωνικούς αριθμούς, κλπ), (δ) εμπιστευτικές πληροφορίες σχετικά με την Επιχείρηση ή τους συνεργάτες της, (ε) spam, chain letters, ψεύτικα E-mail, διαγωνισμούς και προωθητικό υλικό, (ζ) μηνύματα που προσφέρουν μη εξουσιοδοτημένη χρήση υλικού που υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα ή προσωπικές πληροφορίες και (η) πληροφορίες παρόμοιες ή σχετικές με τα παραπάνω. επίσης, συμφωνείτε και αποδέχεστε ότι όλα τα μέλη, οι συνεργάτες, οι υπάλληλοι, η διοίκηση, οι μέτοχοι και άλλοι συνεργάτες της Επιχείρησης δεν ευθύνονται για οτιδήποτε προκύψει από τρίτα μέλη, τα οποία χρησιμοποιούν την Ιστοσελίδα και η Επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για υλικό με τα ανωτέρω αναφερόμενα χαρακτηριστικά, το οποίο προέρχεται από τρίτους και φιλοξενείται στο δικτυακό τόπο. Επιπλέον, αποδέχεστε με το παρόν ότι θα αποζημιώσετε την Επιχείρηση και τους συνεργάτες της για οποιαδήποτε νομική διαμάχη προκύψει μεταξύ αυτής και τρίτων φορέων λόγω του περιεχομένου που αναρτήσατε, δημοσιεύσατε ή άλλως μεταφέρατε μέσω των υπηρεσιών της Επιχείρησης καθώς και σε περίπτωση ανακριβούς καταχώρισης στοιχείων κατά την εγγραφή σας ή την ενημέρωση των στοιχείων σας και γενικότερα σε περίπτωση οποιασδήποτε παραβίασης των παρόντων όρων χρήσης. Κάθε χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω εκτός των τυχών ή και αστικών και ποινικών κυρώσεων επιφέρει διαγραφή του περιεχομένου αυτού και ταυτόχρονα διακοπή της λειτουργίας του λογαριασμού του Μέλους που παραβιάζει τους όρους του παρόντος καθώς και των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς καμία ειδοποίηση.
Σύνδεσμοι (links) τρίτων μερών στην Ιστοσελίδα
Η Επιχείρηση μπορεί να αναφέρει στην Ιστοσελίδα της ιστοσελίδες τρίτων. Σε αυτήν την περίπτωση η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο καμίας από τις συνδεδεμένες σελίδες τρίτων μερών που τυχόν εμφανιστούν στην Ιστοσελίδα. Οποιαδήποτε αναφορά σε ιστοσελίδα τρίτου μέρους παρέχεται για την διευκόλυνσή των Χρηστών και Μελών κατά την παροχή των Υπηρεσιών μέσω της Ιστοσελίδας με τους παρόντες όρους.
Ισχύον Δίκαιο –Δικαιοδοσία
Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και σε περίπτωση που οιοσδήποτε εξ’ αυτών προκύπτει ότι είναι άκυρος ή/και μη εφαρμοστέος έστω και μερικά για οποιονδήποτε λόγο, οι όροι που δεν επηρεάζονται από αυτόν θα εφαρμόζονται και έχουν πλήρη ισχύ. Για κάθε διαφορά δε που μπορεί να προκύψει εξ’ αυτών αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
Διάφοροι όροι
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για παράβαση των παρόντων όρων οφειλόμενη σε λόγους ανωτέρας βίας, καθώς και για τυχόν καθυστερήσεις που θα προκληθούν από συνθήκες πέρα από τον έλεγχό της, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές, καταστάσεις ανάγκης, καταστροφές, απεργίες εντός της Ελληνικής Επικράτειας ή εκτός, πολέμους, τρομοκρατικές ενέργειες, μηχανικές βλάβες και γενικά, οποιοδήποτε περιστατικό δεν επιτρέπει τη σωστή εκτέλεση των παραγγελιών. Η Επιχείρηση θα προβεί στις δέουσες ενέργειες προκειμένου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Η Επιχείρηση δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Η μη ενάσκηση από την Επιχείρηση των εκ των παρόντων όρων δικαιωμάτων του δεν συνεπάγεται τη παραίτησή της από τα δικαιώματα αυτά.

Οι παρόντες όροι μπορούν ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση να τροποποιηθούν. Ισχύοντες είναι αυτοί σε ισχύ κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας. Τυχόν αλλαγές στους όρους θα ανακοινώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα στην Ιστοσελίδα. Οι Χρήστες και τα Μέλη φέρουν την ευθύνη να ελέγχουν περιοδικά αν έχουν επέλθει τροποποιήσεις στους παρόντες όρους χρήσης. Η χρήση της Ιστοσελίδας μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση λογίζεται ως αποδοχή των όρων χρήσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν.

Η χρήση της Ιστοσελίδας από κάθε Χρήστη ή Μέλος γίνεται με δική του αποκλειστικά ευθύνη. Το περιεχόμενο αυτής δεν αποτελεί και δεν δύναται σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως παροχή συμβουλής, άμεσης ή έμμεσης προτροπής των Μελών να προβούν σε οποιαδήποτε πράξη.

H Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή το σύνολο των Υπηρεσιών της χωρίς καμία προειδοποίηση κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια.

Για κάθε διευκρίνηση σχετική με την Επιχείρηση και τους όρους χρήσης της Ιστοσελίδας, τα Μέλη οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@elemar.gr.

Εναλλακτική επίλυση διαφορών – Πρακτική Εφαρμογή της Οδηγίας 11/2013
Από τις 9 Ιανουαρίου 2016 ισχύει η Ευρωπαϊκή Οδηγία 11/2013 η οποία ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ70330/2015 και αφορά την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων online και offline.
Βάσει αυτής οι έμποροι ή προμηθευτές υποχρεούνται να δημοσιοποιούν στους ιστοτόπους τους ή σε κάθε άλλο πρόσφορο μέσο προώθησης προς τους καταναλωτές τον Φορέα επίλυσης διαφορών στον οποίο υπάγονται:

Για την Ελλάδα οι φορείς είναι

ο Συνήγορος του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/

το Κέντρο εναλλακτικής επίλυσης διαφορών – ADR POINT ΙΚΕ http://www.adrpoint.gr/

και για τα τραπεζικά θέματα ο Τραπεζικός Μεσολαβητής http://www.hobis.gr

Ποιους αφορά: όλους τους πωλητές προϊόντων και όλους τους παρόχους υπηρεσιών με οποιονδήποτε τρόπο πώλησης (online –offline) και ασκείται από τους καταναλωτές ως φυσικά πρόσωπα. Η δήλωση για τον Φορέα μπορεί να γίνει για μεν τα ηλεκτρονικά καταστήματα στη σελίδα των όρων χρήσης, για δε τους λοιπούς θα πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές με κάθε πρόσφορο τρόπο, π.x. ιστοτόπους, στα τιμολόγια πώλησης ή στις συναπτόμενες συμβάσεις πώλησης, ή μέσω των εντύπων προώθησης.

Εκτός της παραπάνω οδηγίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση, την 15η Φεβρουαρίου έθεσε σε λειτουργία ένα Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών ODR για τις online συναλλαγές όπου μπορούν οι καταναλωτές αλλά και οι έμποροι ή πάροχοι υπηρεσιών να χρησιμοποιούν για την επίλυση διαφορών σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι υποχρεωμένα είναι να δηλώσουν στους όρους χρήσης τον ευρωπαϊκό φορέα επίλυσης διαφορών και να δώσουν δυνατότητα, μέσω του συνδέσμου (link) επικοινωνίας στους καταναλωτές που επιθυμούν να καταθέσουν μια καταγγελία. Ο σύνδεσμος είναι http://ec.europa.eu/consumers/odr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003).

Η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας καταχωρείτε προς εκτέλεση μονάχα μετά την ολοκλήρωση όλων τον βημάτων του καλαθιού αγοράς και την προβολή του αντίστοιχου μηνύματος.

Εάν μετά την ολοκλήρωση της υποβολής παραγγελίας επιθυμείτε την ακύρωση της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, είτε τηλεφωνικά είτε μέσο της φόρμας επικοινωνίας.

Για παραγγελίες που έχουν παραληφθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορών για αποστολή στον πελάτη, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ακύρωση.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

i. Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου κάποιο προϊόν να μην υπάρχει διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή κάποιος από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

ii. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

iii. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους (2 χρόνια). Για την παροχή εγγύησης θα εξετάζεται από την εταιρεία η τήρηση των όρων όπως αυτοί αναφέρονται από τον κατασκευαστή. Δεν θα παρέχεται εγγύηση σε περίπτωση οπού το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

14ΗΜΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Οι αγοραστές του elemar.gr έχουν στη διάθεσή τους προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψουν το προϊόν που αγόρασαν, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσουν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.

O καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.

Έπιπλα / μεγάλου όγκου προϊόντα / προϊόντα που χρήζουν συναρμολόγηση

Θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία σας για το λόγο του οτι π.χ. θέλετε να αλλάξετε χρώμα ή το έχετε μετανιώσει ή το ότι δε σας ικανοποίησε; Κανένα πρόβλημα.

Τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας το αποστείλετε πίσω εντός (14) ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα παραλαβής τους με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε(courier,μεταφορική εταιρεία ή κάτι αλλο) της επιλογής σας και με δικά σας έξοδα αποστολής.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βέβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Προσπαθούμε σκληρά για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί πίσω.

Απαραίτητες προυποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.)
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Τέλος σε κάθε περίπτωση για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να μας στείλετε email με τα παρακάτω:
Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, αριθμός παραγγελίας, αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία, φωτογραφίες του προϊόντος και επιβεβαίωση ότι δεν έχει ξεκινήσει η συναρμολόγηση στο email μας: support@elemar.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Είτε θέλετε να κάνετε αλλαγή σε κάποιο προϊόν, είτε επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν λόγω ελαττώματος, η διαδικασία είναι η εξής: μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληρεί όλες τις προυποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει την αρχική αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επεστράφησαν στον αρχικό λογαριασμό με τον οποίο ολοκληρώσατε την αγορά σας. Δηλαδή αν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα επιστραφεί η αξία στην πιστωτικής σας κάρτα. Αν όμως έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή, τότε θα πρέπει πίσω από την απόδειξη που θα μας επιστρέψετε μαζί με το προϊόν να έχετε σημειώσει έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης ο οποίος να ανήκει στο ίδιο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία σας. Αυτό συνήθως διαρκεί 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Οπότε αν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή ή να σας στείλουμε εκ νέου το ελαττωματικό προϊόν που μας επιστρέψατε θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε.